Tuesday, July 13, 2010

KMG bersama Ulangtahun IKIM.FM yang ke-9

KMG bersama Ulangtahun IKIM.FM yang ke-9
Masih terasa lagi betapa meriahnya sambutan ulangtahun IKIM.FM ke-9 bersama Karnival Mahabbah Gaza yang berlangsung di Stadium Malawati Shah Alam pada 9-11 julai 2010 baru-baru ni.

Seperti yang dirancang, perjalanan Bahulu d'Bayu berjalan dengan baik atas Ehsan dan Rahmat dari-Nya. Seperti karnival-karnival sebelumnya, hari permulaan iaitu hari Jumaat tidak boleh dijadikan ukuran samada sesebuah karnival itu mendapat sambutan hebat ataupun sebaliknya. Begitu jugalah suasana yang berlaku pada KMG yang lepas. Pengunjung tidaklah begitu ramai sehinggalah selepas waktu Asar.

Senyuman terus terukir hingga hari berikutnya. Sabtu! Hari yang cukup panas tanpa sedikit pun titisan air hujan melainkan titisan peluh yang bercucuran. Mulut masih kuat untuk melontarkan senyuman kerana senyuman adalah senjata utama dalam perniagaan....:-).

Petang Sabtu orang ramai mula membanjiri gerai-gerai yang ada. Jualan meningkat berganda berbanding dengan hari Jumaat. Sebelah malamnya pihak IKIM + Rabbani menganjurkan konsert Gaza secara besar-besaran didalam Stadium Shah Alam. Jualan sepatutnya boleh menjadi diluar jangkaan namun suasana senja memberikan mesej yang jelas bahawasanya awan akan memuntahkan hujan.

Hujan renyai-renyai mula menghambat pengunjung masuk ke dalam Stadium Malawati yang semestinya selamat dari dibasahi hujan. Seperti yang dijangkakan jualan pada sebelah malam tidak dapat menandingi jualan sebelah petang memandangkan hujan turun tanpa henti walaupun tidak selebat hujan yang turun di Stadium Muhammad ke-IV Kota Bharu tempoh hari sempena dengan Festival Rakyat. Alhamdulillah...

Ahad adalah hari kemucak bagi sesebuah Karnival lebih-lebih lagi yang bertapak di sekitar Stadium Shah Alam. Seperti yang dijangkakan, pengunjung ramai bertandang semenjak gerai mula dibuka pada waktu pagi lagi. Sebelah petangnya kami mengadakan jualan lelong menyebabkan ada antara pengunjung yang kecewa kerana tidak sempat memebeli produk Bahulu d'Bayu sebelum ianya kehabisan stok.

Apapun Bahulu d'Bayu mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua yang sudi merasa kesedapan produk kami teruama artis-artis nasyid dan juga DJ-DJ radio IKIM.FM.

Temui kami di Stesen berikutnya...PWTC.


No comments:

Post a Comment

"Special Branch" bersama TV al-Hijrah

Promo

News

PART-TIMER

PART-TIMER
Jom sertai kami sebagai pengedar. MODAL TIDAK DIPERLUKAN!! Hanya perlu mendapatkan tempahan dan anda akan mendapat komisen antara 15-35%. Sangat mudah bukan??
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bahulu Berinti d'Bayu bersama UPIN & IPIN

Bahulu Berinti d'Bayu bersama UPIN & IPIN
apa lagi..jom la rasa.
Pelancaran terbaru produk perkhidmatan syarikat. Banyak pilihan yang boleh anda fikir-fikirkan.

Istimewa untuk majlis-majlis rasmi

Bahulu d'bayu kini boleh didapati dengan pelbagai bentuk dan saiz serta warna sesuai dengan pilihan hati dan bajet anda. Pastinya memberikan suatu kelainan kepada tetamu majlis anda dengan pemberian istimewa berupa Bahulu Berinti d'Bayu yang dibungkus dengan kotak yang sangat comel. Jangan berlengah sekiranya berminat unuk membuat tempahan kerana kami memerlukan satu tempoh yang sesuai untuk memenuhi tempahan anda.

Sila menjamu mata dengan gambar-gambar dibawah sebelum menjamu selera dengan Bahulu Berinti yang sangat lazat.

BDB B 001 - BDB B 003

HARGA
Tempahan 300 unit : RM3.30/unit bersama 4biji Bahulu Berinti
Tempahan 500 unit :
RM2.60/unit bersama 4biji Bahulu Berinti
Tempahan 1000 unit :
RM2.30/unit bersama 4biji Bahulu Berinti
Tempahan 1500 unit :
RM2.25/unit bersama 4biji Bahulu Berinti
Tempahan 2000 unit :
RM2.20/unit bersama 4biji Bahulu Berinti

BDB B 001

BDB B 001

BDB B 002

BDB B 002

BDB B 003

BDB B 003

Banyak lagi pilihan..

Sila klik pada Cenderamata