Thursday, February 18, 2010

" Muslim supplier for all customers "


Sebagai sebuah syarikat perusahaan makanan tradisional-bahulu-, kami ingin berkongsi dengan anda tentang keistimewaan produk syarikat kami. Kuih bahulu merupakan makanan tradisional yang sangat terkenal dikalangan masyarakat di negara Malaysia terutamanya di sebelah Pantai Timur semenanjung. Makanan ini adalah hasil resepi turun temurun peninggalan nenek moyang dahulu kala.
Kuih bahulu sememangnya sangat digemari masyarakat kita semenjak zaman dahulu lagi. Awalnya bahulu hanya boleh didapati dalam satu jenis keadaan sahaja. Perkembangan perusahaan bahulu bagaimanapun bergerak sejajar dengan perkembangan semasa dalam negara kita.
Bahulu pada hari ini telah mengalami satu revolusi yang sangat sihat. Pelanggan boleh mendapatkan produk bahulu daripada pelbagai syarikat beserta palbagi jenis bahulu yang disediakan. Pelanggan sudahpun terbiasa dengan bahulu perisa strawberi, perisa pandan dan sebagainya. Ada juga produk bahulu cappucino. Memang sangat menarik.
Pada ruangan ini syarikat ingin berkongsi dengan pelawat sekalian tentang kewujudan satu lagi revolusi produk bahulu yang dikenali sebagai "bahulu d'bayu". Keistimewaan produk ini ialah ianya merupakan bahulu comel yang terkandung didalamnya inti yang sangat lazat. Buat masa sekarang, syarikat telah menghasilkan 4 jenis bahulu berinti iaitu bahulu inti strawberi, bahulu inti bluberi, bahulu inti nenas dan bahulu inti coklat.
Harga yang ditawarkan sangat la berpatutan dimana para pelanggan tidak perlu untuk menawarkan lagi harganya. Harga runcit bagi 4 biji bahulu berinti adalah RM1.00 sahaja. Harga borong pula adalah 10% potongan dari harga asal sekiranya pelanggan membuat tempahan melebihi 500biji.
Sangat berpatutan. Jika anda masih keliru, cubalah buat perbandingan harga dengan bahulu daripada syarikat lain. Bandingkan harga yang sebenar..

1 comment:

  1. bila plak ada bahulu inti ni..produk baru ni.

    ReplyDelete

"Special Branch" bersama TV al-Hijrah

Promo

News

PART-TIMER

PART-TIMER
Jom sertai kami sebagai pengedar. MODAL TIDAK DIPERLUKAN!! Hanya perlu mendapatkan tempahan dan anda akan mendapat komisen antara 15-35%. Sangat mudah bukan??
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bahulu Berinti d'Bayu bersama UPIN & IPIN

Bahulu Berinti d'Bayu bersama UPIN & IPIN
apa lagi..jom la rasa.
Pelancaran terbaru produk perkhidmatan syarikat. Banyak pilihan yang boleh anda fikir-fikirkan.

Istimewa untuk majlis-majlis rasmi

Bahulu d'bayu kini boleh didapati dengan pelbagai bentuk dan saiz serta warna sesuai dengan pilihan hati dan bajet anda. Pastinya memberikan suatu kelainan kepada tetamu majlis anda dengan pemberian istimewa berupa Bahulu Berinti d'Bayu yang dibungkus dengan kotak yang sangat comel. Jangan berlengah sekiranya berminat unuk membuat tempahan kerana kami memerlukan satu tempoh yang sesuai untuk memenuhi tempahan anda.

Sila menjamu mata dengan gambar-gambar dibawah sebelum menjamu selera dengan Bahulu Berinti yang sangat lazat.

BDB B 001 - BDB B 003

HARGA
Tempahan 300 unit : RM3.30/unit bersama 4biji Bahulu Berinti
Tempahan 500 unit :
RM2.60/unit bersama 4biji Bahulu Berinti
Tempahan 1000 unit :
RM2.30/unit bersama 4biji Bahulu Berinti
Tempahan 1500 unit :
RM2.25/unit bersama 4biji Bahulu Berinti
Tempahan 2000 unit :
RM2.20/unit bersama 4biji Bahulu Berinti

BDB B 001

BDB B 001

BDB B 002

BDB B 002

BDB B 003

BDB B 003

Banyak lagi pilihan..

Sila klik pada Cenderamata